Merytorycznie o fizjoterapii i rehabilitacji. Za nami REHA Trade Show
Reha Trade Show

REHA Trade Show odbyło się 21 września. To event od specjalistów do specjalistów, dotykający wszystkich najważniejszych aspektów działania w branży fizjoterapeutycznej. Poza niezbędną wiedzą z zakres biznesu (budowanie marki własnej, marketing, strategia), uczestnicy dowiedzieli się wszystkiego o innowacjach w leczeniu rehabilitacyjnym.

Zyskanie przewagi nad konkurencją odnosi się nie tylko do sprawnych działań marketingowych, ale również do wiedzy sensu stricte. Dotarcie do klienta, promocja marki własnej, przeprowadzenie konsumentów przez proces od dowiedzenia się o ofercie do finalnego jej zakupu to kroki niezwykle ważne. Nie zmienia to faktu, że wiedza przedmiotowa również wymaga aktualizacji, co przekłada się na innowacje wprowadzane do oferty danego biznesu. W imię tych dwóch zasad stworzony został event REHA Trade Show, który pokazał nie tylko jak prowadzić gabinet fizjoterapeutyczno-rehabilitacyjny, ale również wskazał, jak daleko posunęły się innowacje w branży.

DOBRY FIZJOTERAPEUTA – JAK GO ROZPOZNAĆ?

Komu dedykowany był REHA Trade Show?

Kto znalazł sie na REHA Trade Show:
- właściciele i kadra zarządzająca klinikami
- właściciele i kadra zarządzająca gabinetami rehabilitacji
- właściciele i kadra zarządzająca ośrodkami rehabilitacji terapii manualnej
- właściciele i kadra zarządzająca szpitalami
- właściciele i kadra zarządzająca ośrodkami zdrowia i lecznictwa uzdrowiskowego
- fizjoterapeuci
- rehabilitanci

Co działo się na REHA Trade Show?

REHA Trade Show, które obyło się 21 września w Warszawie, było wydarzeniem nastawionym na potrzeby odwiedzających. Podzielone zostało na część teoretyczną (REHA Management) oraz praktyczną (REHA Practise). Ta kompilacja nie zawiodła uczestników, dostarczając dużej dawki merytorycznej wiedzy i dając podstawy do wprowadzenia zmian w ich biznesie. Jednocześnie przybyli mogli skorzystać z bogatej strefy wystawienniczej, gdzie najlepsi branżowi przedstawiciele pokazywali swoje sposoby na rozwój biznesu. Dodatkowo, aplikacja pomogła w business matchingu. Co to oznaczało? Że dzięki niej uczestnicy z łatwością mogli wyszukać interesujących ich potencjalnych kontrahentów i nawiązać z nimi relację zmieniającą ich działalność. Trafiają do nas głosy, że dzięki temu udogodnieniu udało się nawiązać wiele owocnych współprac, które obecnie przekładają się na budowanie nowej rzeczywistości biznesu!

Kto pojawił się na REHA Trade Show?

Wrześniowa edycja REHA Trade Show skupiła największych ekspertów w branży, a także ludzi, który mają pomysł na wprowadzenie do niej innowacji. Podczas REHA Management Krzystof Pakulec powiedział o zarządzaniu gabinetem fizjoterapeutycznym przez liczby oraz skutecznym procesie sprzedaży w gabinecie fizjoterapeutycznym. Dzięki niemu przybyli dowiedzieli się, jak zaplanować koszty i przychody, w jaki sposób prowadzić raporty sprzedażowe, a także poznali 10 kluczowych wskaźników efektywności, dzięki którym jako właściciele biznesu mogą podejmować dużo lepsze decyzje. To był jednak dopiero początek! Mateusz Wyciślik opowiedział o tym, jak zbudować skuteczną ofertę i stronę sprzedażową w gabinecie fizjoterapii oraz jak zbudować proces pozyskiwania pacjenta on-line krok po kroku. Tematyka tych prelekcji skupiła się wokół tego, jak skonstruować właściwą ofertę dla działań on-line i przez swoją stronę poprowadzić pacjenta od zainteresowania do zakupu, czyli w dużej mierze na tym, jak wygląda User Experience.

Bartłomiej Lubiatowski i Jakub Kaszyński z kolei wygłosili wykład o tytule „Sztuczna inteligencja i sensory ruchu w Twoim gabinecie? Przyszłość nadeszła. Tak, to już”. Pokazali, że aplikacja RSQ Physio kompleksowo i w zgodzie z obowiązującym prawem medycznym wspiera codzienną praktykę fizjoterapeutów. Co więcej, Krzysztof Cygoń przeprowadził przez bardzo praktyczne case study. Pokazał, jak pozyskać dotacje dla działalności fizjoterapeutycznej. Paweł Marek skupił się na pierwszym roku prowadzenia działalności. Poczatkujący rehabilitanci i fizjoterapeuci dowiedzieli się, jak zacząć, co jest istotne na początku prowadzenia gabinetu i jakie kanały promocji wspomagają w pierwszych miesiącach samodzielnej pracy. O potwierdzenie tego, że ten ruch jest opłacalny, zadbali z kolei Karolina i Michał Dachowscy. W swojej prelekcji przekonywali, że „Na fizjoterapii da się zarobić”, a ją podpali 10-letnim doświadczeniem.

REHA Practise również przemówiło do zgromadzonych. W tym bloku tematycznym warsztaty przeprowadzili między innymi dr n. med. Joanna Sikora. Skupiła się ona na spersonalizowanych usługach hybrydowych w ujęciu prehabilitacji onkologicznej. Kamil Góra powiedział o treningu siłowym przy bólu pleców, mówiąc o tym, czy trening z ciężarami jest najgorszym, co można zrobić dla kręgosłupa. Tomasz Chomiuk zdradził swoją receptę na ruch, która pozwala na to, by trening był bezpieczny i jednocześnie pozwalał na skuteczne osiąganie celów profilaktyczno terapeutycznych.

Jacek Czarnek szukał odpowiedzi na pytanie dlaczego 80% pacjentów po udarze nie odzyskuje funkcji w kończynie górnej i jak to zmienić, a dr hab. n. med. Armand Cholewka przeprowadził warsztaty „Diagnostyka termowizyjna jako przyszłość w obrazowaniu medycznym i rehabilitacji?”. Na sam koniec dr n. med. Daniel Karaszewski pokazał fizjoterapię jutra w domu i w gabinecie. Skupił się na najnowszych technikach.

Kolejna edycja REHHA Trade Show przed nami!

Druga edycja REHA Trade Show cieszyła się tak dużą popularnością, że od razu pytano o kolejną. Z przyjemnością ogłaszamy, że ta odbędzie się już 24 lutego 2022 roku w Warszawie.

Sukces drugiej odsłony wydarzenia nie byłby jednak możliwy gdyby nie sponsorzy i partnerzy. Partnerem Strategicznym wydarzenia był Technomex. Partnerem Wydarzenia było Passio Eco Med. Patronami medialnymi Rehabilitacja w praktyce, FIZJO Terapeuta, rehabilitacjawpolsce.pl, medicalonline.pl, rehabiznes.pl, medinwestycje.pl, Agencja Wydawnicza MedSportPress, kalendarzfizjoterapeuty.pl i Branża Fitness. Patronat honorowy objęli Krajowa Izba Fizjoterapeutów oraz Polskie Towarzystwo Ortotyki i Protetyki Narządu Ruchu. Dziękujemy!

Zobacz nas także na Facebooku:

REHA TRADE SHOW

Zobacz również

Osteopatia – czym jest i kiedy z niej korzystać?

Osteopatia to sposób wykrywania, leczenia i zapobiegania problemom zdrowotnym poprzez poruszanie, rozciąganie i masowanie mięśni oraz stawów. Zaliczana jest do…

Fizjoterapia pediatryczna. Czym różni się od tej dedykowanej dorosłym?

Fizjoterapia pediatryczna to specjalistyczna dziedzina rehabilitacji, która koncentruje się na poprawie funkcjonowania małych dzieci i niemowląt. Zazwyczaj terapię prowadzi fizjoterapeuta…

Wszystko o rehabilitacji i fizjoterapii w jednym miejscu. REHA Trade Show

Skuteczna sprzedaż usług, budowanie wizerunku marki, pozyskiwanie i utrzymywanie klientów oraz zarządzanie biznesem – tych rzeczy dowiedzą się odwiedzający REHA…
Newsletter

Powiadomimy Cię o wszelkich nowościach związanych z targami